bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Pagina de start a forumului Angelteam
Angelteam
Putem sluji fãrã iubire, dar nu putem iubi fãrã slujire
Raspunde la subiect
ADEVARUL E CLAR!
ionescu_pop
Nou venit
Nou venit

Data inscrierii: 02/Aug/2006
Mesaje: 18
Locatie: BUCURESTI
Raspunde cu citat (quote)
ELDER,DELICU SPUNETI SI VOI CEVA!AM POSTAT NISTE TEXTE IN CARE SE VORBESTE EVIDENT DESPRE DISTINCTIA TATAL SI FIUL:
textele spun de la sine.Nu poate ca Tatal sa fie si Fiul deodata.nu are logica.versetele pe care mi le citeaza ady sunt gresit interpretate!Nu uita ca e o taina Treimea si noi suntem limitati!
Totuºi, pentru noi, este un singur Dumnezeu, Tatãl, din Care sunt toate ºi noi întru El; ºi un singur Domn, Iisus Hristos, prin Care sunt toate ºi noi prin El
1. Pentru aceasta, eu Pavel, întemniþatul lui Iisus Hristos pentru voi, neamurile,
2. Dacã în adevãr aþi auzit de iconomia harului lui Dumnezeu care mi-a fost dat mie pentru voi,
3. Cã prin descoperire mi s-a dat în cunoºtinþã aceastã tainã, precum v-am scris înainte pe scurt.
4. De unde, citind, puteþi sã cunoaºteþi înþelegerea mea în taina lui Hristos,
5. Care, în alte veacuri, nu s-a fãcut cunoscutã fiilor oamenilor, cum s-a descoperit acum sfinþilor Sãi apostoli ºi prooroci, prin Duhul:
6. Anume cã neamurile sunt împreunã moºtenitoare (cu iudeii) ºi mãdulare ale aceluiaºi trup ºi împreunã-pãrtaºi ai fãgãduinþei, în Hristos Iisus, prin Evanghelie,
7. Al cãrei slujitor m-am fãcut dupã darul harului lui Dumnezeu, ce mi-a fost dat mie, prin lucrarea puterii Sale;
8. Mie, celui mai mic decât toþi sfinþii, mi-a fost dat harul acesta, ca sã binevestesc neamurilor bogãþia lui Hristos, de nepãtruns,
9. ªi sã descopãr tuturor care este iconomia tainei celei din veci ascunse în Dumnezeu, Ziditorul a toate, prin Iisus Hristos,
10. Pentru ca înþelepciunea lui Dumnezeu cea de multe feluri sã se facã cunoscutã acum, prin Bisericã, începãtoriilor ºi stãpâniilor, în ceruri,
11. Dupã sfatul cel din veci, pe care El l-a împlinit în Hristos Iisus, Domnul nostru,
12. Întru Care avem, prin credinþa în El, îndrãznealã ºi apropiere de Dumnezeu, cu deplinã încredere.
13. De aceea, vã rog sã nu vã pierdeþi cumpãtul, din pricina necazurilor mele pentru voi; ele sunt slava voastrã.
14. Pentru aceasta, îmi plec genunchii înaintea Tatãlui Domnului nostru Iisus Hristos,

20. Iatã, stau la uºã ºi bat; de va auzi cineva glasul Meu ºi va deschide uºa, voi intra la el ºi voi cina cu el ºi el cu Mine.
21. Celui ce biruieºte îi voi da sã ºadã cu Mine pe scaunul Meu, precum ºi Eu am biruit ºi am ºezut cu Tatãl Meu pe scaunul Lui.
28. Deci le-a zis Iisus: Când veþi înãlþa pe Fiul Omului, atunci veþi cunoaºte cã Eu sunt ºi cã de la Mine însumi nu fac nimic, ci precum M-a învãþat Tatãl, aºa vorbesc.
29. ªi Cel ce M-a trimis este cu Mine; nu M-a lãsat singur, fiindcã Eu fac pururea cele plãcute Lui.
49. Pentru cã Eu n-am vorbit de la Mine, ci Tatãl care M-a trimis, Acesta Mi-a dat poruncã ce sã spun ºi ce sã vorbesc.
50. ªi ºtiu cã porunca Lui este viaþa veºnicã. Deci cele ce vorbesc Eu, precum Mi-a spus Mie Tatãl, aºa vorbesc.
23. Iisus a rãspuns ºi i-a zis: Dacã Mã iubeºte cineva, va pãzi cuvântul Meu, ºi Tatãl Meu îl va iubi, ºi vom veni la el ºi vom face locaº la el.
24. Cel ce nu Mã iubeºte nu pãzeºte cuvintele Mele. Dar cuvântul pe care îl auziþi nu este al Meu, ci al Tatãlui care M-a trimis.
25. Acestea vi le-am spus, fiind cu voi;
26. Dar Mângâietorul, Duhul Sfânt, pe Care-L va trimite Tatãl, în numele Meu, Acela vã va învãþa toate ºi vã va aduce aminte despre toate cele ce v-am spus Eu.
27. Pace vã las vouã, pacea Mea o dau vouã, nu precum dã lumea vã dau Eu. Sã nu se tulbure inima voastrã, nici sã se înfricoºeze.
28. Aþi auzit cã v-am spus: Mã duc ºi voi veni la voi. De M-aþi iubi v-aþi bucura cã Mã duc la Tatãl, pentru cã Tatãl este mai mare decât Mine.
31. Ce vom zice deci la acestea? Dacã Dumnezeu e pentru noi, cine este împotriva noastrã?
32. El, Care pe Însuºi Fiul Sãu nu L-a cruþat, ci L-a dat morþii, pentru noi toþi, cum nu ne va da, oare, toate împreunã cu El?
33. Cine va ridica pârã împotriva aleºilor lui Dumnezeu? Dumnezeu este Cel ce îndrepteazã;
34. Cine este Cel ce osândeºte? Hristos, Cel ce a murit, ºi mai ales Cel ce a înviat, Care ºi este de-a dreapta lui Dumnezeu, Care mijloceºte pentru noi!
9. Oricine se abate ºi nu rãmâne în învãþãtura lui Hristos nu are pe Dumnezeu; cel ce rãmâne în învãþãtura Lui, acela are ºi pe Tatãl ºi pe Fiul.
18. ªi toate sunt de la Dumnezeu, Care ne-a împãcat cu Sine prin Hristos ºi Care ne-a dat nouã slujirea împãcãrii.
19. Pentru cã Dumnezeu era în Hristos,(daca Tatal era Fiul venit pe pamant,atunci scria-Dumnezeu Tatal era Fiul,dar nu scrie asa) împãcând lumea cu Sine însuºi, nesocotindu-le greºelile lor ºi punând în noi cuvântul împãcãrii.
11. Dar însuºi Dumnezeu ºi Tatãl nostru, ºi Domnul nostru Iisus Hristos sã îndrepteze calea noastrã cãtre voi!
12. Iar pe voi, Domnul sã vã înmulþeascã ºi sã prisosiþi în dragoste unul cãtre altul ºi cãtre toþi, precum ºi noi faþã de voi,
13. Spre întãrirea inimilor voastre, ca sã fiþi fãrã de prihanã întru sfinþenie, înaintea lui Dumnezeu, Tatãl nostru, la venirea Domnului nostru Iisus Hristos, cu toþi sfinþii Sãi.
3. ªi acestea le vor face, pentru cã n-au cunoscut nici pe Tatãl, nici pe Mine.
4. Iar acestea vi le-am spus, ca sã vã aduceþi aminte de ele, când va veni ceasul lor, cã Eu vi le-am spus. ªi acestea nu vi le-am spus de la început, fiindcã eram cu voi.
5. Dar acum Mã duc la Cel ce M-a trimis ºi nimeni dintre voi nu întreabã: Unde Te duci?
6. Ci, fiindcã v-am spus acestea, întristarea a umplut inima voastrã.
7. Dar Eu vã spun adevãrul: Vã este de folos ca sã mã duc Eu. Cãci dacã nu Mã voi duce, Mângâietorul nu va veni la voi, iar dacã Mã voi duce, Îl voi trimite la voi.
8. ªi El, venind, va vãdi lumea de pãcat ºi de dreptate ºi de judecatã.
9. De pãcat, pentru cã ei nu cred în Mine;
10. De dreptate, pentru cã Mã duc la Tatãl Meu ºi nu Mã veþi mai vedea
Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat
ady_maris
Avansat
Avansat

Data inscrierii: 31/Mai/2006
Mesaje: 200
Raspunde cu citat (quote)
TE INTREB DIN NOU ;...CARE ESTE NUMELE ....NUMELE ....NUMELE ....IN CARE TREBUIE SA FIM BOTEZATI ....NUMELE ...NU TITLURI.......raspunde cu versete biblice ,nu cu un singur verset .

TE MAI INTREB ODATA ;....BOTEZUL IN NUMELE DOMNULUI ISUS HRISTOS ESTE GRESIT ?
DE CE NIMENI NU A FACUT PRACTIC UN BOTEZ TRINITAR DINTRE APOSTOLI?
DE CE NIMENI NU A SCOS DRACI SI NU A VINDECAT IN CELE TREI TITLURI?

Coloseni, 3

17 ªi orice faceþi, cu cuvântul sau cu fapta, sã faceþi totul în Numele Domnului Isus, ºi mulþumiþi, prin El, lui Dumnezeu Tatãl.

DE CE NU RESPECTATI ACEST VERSET?

Deoarece botezul trinitar practicat este în legãturã cu învãþãtura despre aºa-numitele »Persoane divine«, vom prezenta pe scurt acest subiect. ÃŽn mai multe publicaþii se pune la îndoialã nu numai modul în care este practicat botezul în general pânã astãzi, dar chiar ºi porunca botezului formulatã trinitar în Matei 28:19

. Dr. Karlheinz Deschner scrie: »Isus nu a cunoscut nici o trinitate. Porunca de a boteza în ›Numele Tatãlui, al Fiului ºi al Duhului Sfânt‹ pusã în gura ›Celui înviat‹ în Matei, este declaratã, de cercetarea criticã, în unanimitate, ca fiind o falsificare.« (Abermahls krähte der Hahn). Majoritatea covârºitoare a istoricilor bisericii pun aceastã formulare pe seama pãrinþilor trinitari ai bisericii.

Dupã cum se ºtie, evangheliile ºi epistolele apostolilor au fost scrise în special în limbile ebraicã ºi aramaicã ºi au circulat în adunãrile locale iudeo-creºtine. Prima colectare ºi ordonare a acestora ca ºi canon al Noului Testament în limba greacã a fost o lucrare a bãrbaþilor proveniþi din pãgânism, cu concepþii trinitare. Aceastã realitate devine izbitoare atunci când se citeºte cu atenþie.

ÃŽn unele traduceri existã chiar ºi o adãugare în 1 Ioan cap. 5. ÃŽn Biblia-Luther (Ediþia 1968) este scris în nota din josul paginii: »ÃŽn ediþiile anterioare ale Bibliei, în vers. 7 ºi 8, sunt scrise urmãtoarele cuvinte: ›Cãci trei sunt care mãrturisesc în cer: Tatãl, Cuvântul ºi Duhul Sfânt, ºi aceºti trei una sunt.‹, care nu se gãsesc nici în scrierile greceºti ºi nici în traducerea proprie a lui Luther.«

ÃŽn »Novum Testamentum Graece et Latine« de Nestle este redatã într-o notã din josul paginii versiunea originalã din Matei 28:19, aºa cum a fost datã de unul din pãrinþii bisericii, Eusebiu: »En to onomati mou« = »Ã®nãuntru, în Numele Meu«. Aceeaºi observaþie este scrisã ºi în »Greek New Testament«, Second edition, 1954, London, Bible House.

Porunca botezului formulatã astfel: »… ºi botezaþi-i înãuntru în Numele Meu«, ar fi exclus de la început orice rãtãcire, orice tâlcuire ulterioarã.

Totuºi, Matei 28:19 poate rãmâne aºa cum este, cãci noi ºtim cã Tatã, Fiu ºi Duh Sfânt nu sunt nume, ci denumiri ºi cã trebuie botezat pe sau în Nume (singular), înãuntru, ºi anume în Numele de Legãmânt nou-testamentar în care Dumnezeu s-a descoperit ca Tatã, în Fiul, prin Duhul Sfânt. Acesta este DOMNUL Isus Hristos. De aceea rãmâne adevãrat acest lucru: »En to onomati mou« = »Ã®nãuntru în Numele Meu«.

La fel, este de neînþeles cum de a fost grecizat Numele Legãmântului nou-testamentar aºa de important al »DOMNULUI« nostru, Nume în care se gãseºte întreaga mântuire, ºi anume Iahºua = »Iahveh-Mântuitorul« care a fost schimbat în »Isus«. Cunoºtinþa despre însemnãtatea adevãratã a Numelui s-a pierdut ºi anume cã »Iahveh« al Vechiului Testament este »Iahºua« al Noului Testament. Noi putem fi mulþumitori cã Dumnezeu respectã ºi recunoaºte Numele în fiecare limbã, pentru cã El ºtie despre cine vorbim.

Pentru Dumnezeu sunt importante numele ºi denumirile pentru cã prin acestea iese clar în evidenþã despre cine este vorba. ÃŽn Isaia 7:14 ºi 9:6 ni se spune cã Fiul care se va naºte va fi numit Emanuel, adicã, »Dumnezeu cu noi«. Asupra Celui care urma sã se nascã ºi care este dãruit ca Fiu, se odihneºte domnia.

În Numele Lui este inclus totul: Minunat, Sfetnic, Pãrintele veºniciilor, DOMN al pãcii. Dumnezeu a permis aceastã neînþelegere pentru ca El sã le-o poatã descoperi numai alor Sãi.

ÃŽn botez, cei mântuiþi sunt dedicaþi ºi închinaþi Mântuitorului. Mântuitorul are un Nume. Aici este vorba despre Numele care trebuie chemat pentru salvarea sufletului, cãci este scris: „Atunci oricine va chema Numele DOMNULUI, va fi mântuit.“ (Fap. 2:21). Cuvântul ebraic »yasha« înseamnã »izbãvire« (Exod 14:30 - Biblia Scofield, pag. 88).

ÃŽn viaþa de credinþã totul se întâmplã în acest Nume: mântuire, vindecare, eliberare, etc. ÃŽn Numele Lui ºi anume în Numele lui Isus (Iaºua), se va pleca orice genunchi ºi orice limbã va mãrturisi cã El este DOMNUL (Fil. 2). ÃŽn Numele Lui chiar ºi dracii le-au fost supuºi celor ºaptezeci de ucenici (Luca 10:17). ÃŽn porunca misionarã, DOMNUL înviat a spus: „… în Numele Meu vor scoate draci …“ (Mar. 16:17).

În Numele Meu trebuie sã se propovãduiascã tuturor neamurilor pocãinþa ºi iertarea pãcatelor (Luca 24:47). S¸i la botez este vorba despre singurul Nume, dupã cum a spus Petru, cãci nu este sub cer nici un alt Nume dat oamenilor, în care trebuie sã fie mântuiþi (Fap. 4, 10-12).


Fiul a venit în Numele Tatãlui (Ioan 5:43a) ºi El însuºi a împlinit prin botez ceea ce trebuia împlinit (Mat. 3). Cine nu-L primeºte pe El, chemând Numele Lui, îl primeºte pe »celãlalt«, cu titlurile lui mãreþe, dar care vine întotdeauna în numele lui propriu (Ioan 5:43b).

ÃŽn Ioan 17 este redatã rugãciunea Marelui nostru Preot: „Am fãcut cunoscut Numele Tãu oamenilor, pe care Mi i-ai dat din lume.“ (vers. 6), cãci aºa a fost prezis în Psalm 22:22: „Voi vesti Numele Tãu fraþilor mei, ºi Te voi lãuda în mijlocul adunãrii.“

EL s-a rugat: „Sfinte Tatã, pãzeºte, în Numele Tãu, pe aceia pe care Mi i-ai dat … EU le-am fãcut cunoscut Numele Tãu, ºi li-L voi mai face cunoscut …“ (Ioan 17:11+26) - Nume pe care El l-a primit ca moºtenire (Evrei 1:4). Deci, Numele Fiului este Numele Tatãlui!


Ioan, 3

18 Oricine crede în El, nu este judecat; dar cine nu crede, a ºi fost judecat, pentru cã n-a crezut în Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu.

_________________
Inteleptii sunt aceia,care din eroare in eroare ajung la Adevar!!!!
Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privatCodul MSN Messenger
dellicu
Nou venit
Nou venit

Data inscrierii: 03/Apr/2006
Mesaje: 14
Raspunde cu citat (quote)
Ioan 3, 18:"Oricine crede in El nu este judecat; dar cine nu crede, a si fost judecat, pentruca n-a crezut in Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu."
ady_maris sa analizam putin trextul.dupa cum vad pune acolo: n-a crezut in Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu. in primul rand prin ceea ce ai scris denot faptul ca in text apar Dumnezeu si spune si de Fiul Lui...deci sunt doua Persoane..Fiul si Tatal..Fiul este Domnul Isus Hristos, Tatal este Dumnezeu... daca tu ai vb de o singura Persoana si anume numai de Numele lui Isus Hristos, de ce nu apare asa?de ce totusi este precizat faptul ca este Fiul lui Dumnezeu?
Ioan 14(am luat niste texte pe sarite)
2: in casa Tatalui Meu sunt multe locasuri..Eu ma duc sa va pregatesc un loc.
Eu sunt calea, adevarul si viata.nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine.Daca m-ati fi cunoscut pe Mine ati fi cunoscut si pe Tatal Meu.
si ady_maris ca sa fie un text pt tine e 14: si orice veti cere in Numele Meu, voi face.
versetul 16: si eu voi ruga pe Tatal si El va va da un alt Mangaietor,care sa raman cu voi in veac( se refera la Duhul Sfant) dupa cum vezi sunt trei Persoane ale Dumnezeirii care alcatuiesc una, pentru toate sunt una in aceeasi Lucrare de salvare a omenirii.
Isus mijloceste pt noi in Ceruri de aceea spune ca Eu ma duc la Tatal si de aceea si versetul tot ce cereti in Numele Meu voi face.tu cand te rogi in Numele cui ceri?deci Isus mijloceste pt noi. de ce pt botez este formula Trinitara? pt k pentru salvarea omului participa cele trei Persoane ale Dumnezeirii: Tatal, ¨Fiul si Duhul Sfant.
Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat
ady_maris
Avansat
Avansat

Data inscrierii: 31/Mai/2006
Mesaje: 200
Raspunde cu citat (quote)
un simplu raspuns iti dau ;

TATA FIU SI DUH SFANT ...Sunt trei forme de descoperire ale aceluasi DUMNEZEU CARE ESTE DUH!!(IOAN 4;24)

DUMNEZEU S-A DESCOPERIT CA TATA IN CER ...FIU PE PAMANT ...SI DUH SFANT IN NOI !!

UN SINGUR DUMNEZEU IN TREI APARITII DE DESCOPERIRE !!( nu trei persoane distincte )

ÃŽn Apocalipsa 2:8b este scris: “Iatã ce zice Cel dintâi ºi Cel de pe urmã, Cel ce a murit ºi a înviat”. Este de observat faptul cã nu cineva atribuie Domnului aceastã însuºire, ci Domnul, cu cuvintele care au ieºit din însãºi gura Sa, se numeºte astfel.

Fariseii ar spune cã El însuºi se face Dumnezeu.

Dar lãudat sã fie minunatul Sãu Nume! EL este Dumnezeu. El este Acelaºi când vorbeºte aceste cuvinte prorocului Isaia în Vechiul Testament, ºi Acelaºi când vorbeºte aceleaºi cuvinte prorocului Ioan în Noul Testament.

În Vechiul Testament este Dumnezeu care se descoperã în înfãþiºarea Domnului; ºi în Noul Testament este Acelaºi Dumnezeu care se descoperã în Acelaºi Domn, adicã Tatãl în Fiul. Deosebirea constã numai în aceea cã în Vechiul Testament Dumnezeu apare în chip duhovnicesc, iar în Noul Testament apare în trup de carne.

Mai departe în Apocalipsa 22:13 scrie: “EU sunt Alfa ºi Omega, Cel dintâi ºi Cel de pe urmã, începutul ºi sfârºitul.” Aceste cuvinte sunt scrise pentru o învãþãturã deosebitã. ÃŽn Vechiul Testament, însuºi Dumnezeul Atotputernic îºi dã Numele “Cel dintâi ºi Cel de pe urmã”, iar în Noul Testament Isus se caracterizeazã pe Sine însuºi ca “Cel dintâi ºi Cel de pe urmã”

. Dacã Isus ar fi o altã persoanã ºi nu Dumnezeu, atunci în nici un caz nu se poate numi El “Cel dintâi ºi Cel de pe urmã” Dacã Dumnezeu ºi Domnul, Tatãl ºi Fiul nu este una ºi aceeaºi Persoanã, atunci ar exista douã persoane care au pretenþia de a fi acelaºi.


Acela care împarte dumnezeirea în mai multe persoane, trebuie sã recunoascã de fapt doi “Cel dintâi ºi Cel de pe urmã”, ºi el a ajuns astfel la o contradicþie. Adevãrul este cã în Vechiul ºi în Noul Testament este numai un Dumnezeu. ÃŽn Apocalipsa 22:13 este numit “Cel dintâi ºi Cel de pe urmã” ºi “Alfa ºi Omega”.

_________________
Inteleptii sunt aceia,care din eroare in eroare ajung la Adevar!!!!
Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privatCodul MSN Messenger
Botezul biblic
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum
Ora este GMT + 2 ore  
Pagina 2 din 2  

  
  
 Raspunde la subiect