Care este Biserica adevarata a lui Isus Hristos ??? |
elder
Site Admin
|
Sa inteleg ca tu esti impotriva unei biserici organizate. Defapt ce intelegi tu prin 'biserica organizata'? Biserica primara nu era ea o biserica organizata? |
||||||||||||||
_________________ Hristos a fost tratat asa cum meritãm noi, pentru ca noi sã putem fi tratati asa cum merita El. El a suferit moartea care era a noastrã, ca noi sã putem primi viata care era a Lui. |
ady_maris
Avansat
|
Fiecare ºtie cã existã religii diferite.
Trebuie însã pusã întrebarea: existã una adevãratã? Toþi pretind cã sunt corecþi. Dar scepticismul s-a generalizat pe bunã dreptate în domeniul religios. Oamenii se îndepãrteazã de confesiunile existente ºi nu doresc sã mai aibã vreo legãturã cu Dumnezeu. ÃŽn general, Dumnezeu ºi religia sunt privite în ansamblu. Totuºi mai existã oameni care, în liniºte, se gândesc dacã nu existã totuºi un Dumnezeu viu, care se intereseazã de soarta noastrã. Cum se poate însã orienta cineva în mijlocul atâtor ramificaþii religioase existente? Cine poate da un rãspuns valabil la toate aceste întrebãri deschise? Sau este cu adevãrat totul numai o înºelãciune? Au hinduºii dreptate? Au musulmanii dreptate? Sau budiºtii? A înviat vreunul din fondatorii acestor religii? Pânã în prezent, omenirea a auzit numai despre învierea Unuia. Toþi ceilalþi au fost înmormântaþi împreunã cu învãþãturile lor. Adevãrul poate veni numai de la Cel adevãrat. A inaugurat EI cândva vreo religie? Dacã da, când, unde ºi care? Dacã nu, atunci nici una nu are dreptul sã se refere la El. Orice om, nu cã poate fi derutat sau dezorientat, ci este de fapt dus în eroare. De aceea nu ne putem baza pe fondatorii religiilor sau pe demnitarii religioºi, cum nu ne putem baza nici pe noi înºine. Fãrã sã mai þinem seama de celelalte religii mondiale cunoscute, doar în cadrul creºtinismului existã câteva sute de uniuni bisericeºti. Fiecare din ele are învãþãturi deosebite ºi îi mântuieºte pe membrii ei într-un mod propriu. Desigur cã nu se poate presupune cã vreo instituþie religioasã ar induce în mod intenþionat pe oameni în eroare, dar faptul cã existã atâtea curente religioase ne obligã sã ne punem pe gânduri. Orice om care vrea sã ajungã la o þintã trebuie sã porneascã la drum. Dar cum gãsim noi drumul care ne duce cu siguranþã la þintã? ªi cum gãsim noi adevãrul pe care sã ne putem bizui în mod absolut? Trebuie sã existe o posibilitate pentru a descoperi urma dumnezeiascã în mijlocul tuturor încurcãturilor omeneºti. ÃŽn timpul acesta modern ºi avansat, cine se mai poate încrede orbeºte într-o credinþã? A prezenta ceva ca fiind divin nu este suficient, este necesarã o legitimare de sus! Fiecare ar trebui sã facã uz de dreptul sãu de a se orienta spiritual. Este în joc mai mult decât aceastã scurtã viaþã pãmânteascã. Noi suntem rânduiþi pentru pãrtãºie cu Tatãl ceresc. Nu existã numai o viaþã temporarã, ci ºi o viaþã veºnicã. Aºa de sigur cum existã un trup fizic, aºa de sigur existã unul duhovnicesc. Aºa de natural cum existã viaþa pe pãmânt, aºa de firesc este ºi viaþa în ceruri. Acelaºi Dumnezeu a creat cerul ºi pãmântul ºi tot ce existã pe el. Creaþiunea maiestoasã depune o mãrturie puternicã pentru Creator. Mulþi sunt de pãrere cã apartenenþa lor la vreo bisericã sau comunitate religioasã ar fi în legãturã cu mântuirea lor. Mai mult sau mai puþin, poziþia aceasta este reprezentatã în diferite religii. Fac toþi numai fãgãduinþe goale? Cine trece printr-un cimitir, poate citi inscripþiile frumoase de pe pietrele funerare: "Aici se odihneºte în pace ...", sau "A plecat mântuit acasã ...", "Ascuns în Dumnezeu ..." ªi anunþurile din ziare sunã foarte frumos: "... adormit fericit", sau ... chemat acasã de Dumnezeu", "ÃŽnconjurat de sacramentele de înmormântare ale bisericii romano-catolice a încetat ..." Se naºte impresia cã toþi decedaþii s-ar afla la Dumnezeu. Care este însã realitatea? Au avut cei trecuþi din viaþã de fapt o legãturã personalã cu EI? Celor rãmaºi le sunt adresate în cimitir cuvinte mângâietoare: "A fost voia Domnului, ca fratele sau sora sã fie chematã în împãrãþia Sa ...". ÃŽn bisericã se declarã însã celor îndoliaþi, cã de fapt cei trecuþi din viaþã nu se aflã în paradis, ci în focul purgatoriului. Fãrã sã mai adãugãm cã aceastã noþiune este o invenþie omeneascã ºi nu este amintitã niciodatã în Sfânta Scripturã, totuºi trebuie sã ne punem serios întrebarea, care este de fapt adevãrul. Unde este cu adevãrat cel trecut din viaþã? Se poate ca oamenii sã fie þinuþi în rãtãcire de la naºtere pânã la moarte, iar la urmã sã fie doar mângâiaþi? Toatã viaþa li se spune cã sunt mântuiþi, iar dupã deces se spune cã de fapt ei nu au ajuns la þintã. Nu este religia doar opiul care-i liniºteºte pe oameni, pânã la timpul trezirii groaznice? Ani de-a rândul ei primesc sacramente ajutãtoare, fãrã a fi primit de fapt mântuirea. De la botezul sugarului, dupã obiceiul instituþiei respective, pânã la ultima ungere ei sunt pregãtiþi pentru trecerea în cealaltã lume. Dupã toate strãdaniile, se aflã la urmã un rezultat foarte trist: cel rãposat nu a fost luat sus ci a coborât jos. Nimeni nu poate vorbi în problema aceasta mai bine decât medicii ºi surorile care trãiesc în preajma celor ce trec din viaþã. Indiferent de apartenenþã religioasã, în faþa morþii se iveºte o luptã. Deznãdejdea celor de pe patul de moarte nu este cunoscutã în general. Nu este nici cea mai neînsemnatã urmã de credinþã, siguranþã ºi bucurie. Presupunerea de a fi fãcut tot ce a cerut Dumnezeu, dupã buna ºtiinþã ºi conºtiinciozitate, se aratã atunci ca falsã; de fapt, în cauzã nu este nimic din ceea ce cere Dumnezeu, ci ceea ce pretind bisericile membrilor lor, împovãrându-i. Pentru cã aici vorbim despre viaþã ºi moarte, toþi ar trebui sã se supunã unei cercetãri personale. Fiecare om, indiferent de rasã ºi naþionalitate, are dreptul sã afle adevãrul despre Dumnezeu ºi despre sine însuºi. Fiecare om, cãruia soarta veºnicã nu-i este indiferentã, este dator sã compare tot ce este învãþat ºi practicat, cu ajutorul Sfintei Scripturi. Numai ceea ce vine de la Dumnezeu ne ºi cãlãuzeºte la Dumnezeu, ºi poate sta în picioare înaintea Lui. Cine spune: "Mie îmi este indiferent! Dupã mine, potopul!", nu este conºtient de ceea ce vorbeºte. Biblia este de fapt singura carte de pe pãmânt care ne apropie de Dumnezeu ºi ne aratã voia Sa. Ea conþine de la început pânã la sfârºit fapte autentice, confirmate de Dumnezeu. Noi ar trebui sã luãm în serios viaþa, la fel ºi moartea noastrã. Aici nu vrem sã-i înfricoºãm pe cei în viaþã în faþa morþii, din contra: aici vrem sã arãtãm calea ºi þinta adevãratã. Credinþa ºi încrederea în Dumnezeu ºi în Cuvântul Sãu trebuie restabilitã cu orice preþ. Dumnezeu este adevãrat, Cuvântul Sãu este fãrã îndoialã minunat. ÃŽn toate religiile li se insuflã oamenilor fricã de Dumnezeu, dar în acelaºi timp ei îºi pun nãdejdea în aranjamentele religioase omeneºti. Sarcina noastrã este de a zdruncina încrederea oamenilor în toate religiile ºi de a restabili credinþa în Dumnezeu ºi în Cuvântul Sãu. Cel Atotputernic are un plan cu omenirea. Din pãcate, oamenii au propriile lor planuri ºi în cadrul ÃŽmpãrãþiei lui Dumnezeu ei ºi-au construit propriile lor împãrãþii religioase. Cele omeneºti ºi cele dumnezeieºti se aflã într-o contradicþie directã. Cel ce doreºte sã se încadreze în planul ºi hotãrârea veºnicã a lui Dumnezeu trebuie sã iasã din toate religiile înfiinþate în decursul vremurilor. Dumnezeul cel Atotputernic este în acelaºi timp Atotºtiutor ºi a stabilit un plan pentru omenire încã înainte de întemeierea lumii. ÃŽntreruperea temporarã care a intervenit prin refuzul omenesc, a neascultãrii ºi a încãlcãrii Cuvântului, nu va anula planul Sãu veºnic. Pentru cã Domnul a ºtiut totul dinainte, El a putut astfel planifica totul în conceptul Sãu. Cuvântul lui Dumnezeu este la fel de adevãrat ºi infailibil ca ºi El însuºi. Calea lui Dumnezeu cu omenirea este descrisã cu claritate în Cuvântul Sãu. Din pãcate, aceastã cale a fost întunecatã cu tradiþii ºi dogme religioase preluate, devenind nefolosibilã. Chiar dacã dogmele sunt vechi de sute sau mii de ani, ele rãmân ceea ce sunt: învãþãturi introduse de oameni ºi nimic altceva. Ele nu pot deveni dintr-o datã adevãrate doar pentru cã au fost emise de o anumitã instituþie religioasã. Cele omeneºti nu vor deveni niciodatã divine ºi lucrurile divine nu vor deveni niciodatã omeneºti. Adevãrul ºi minciuna se exclud reciproc. Ori avem de-a face cu adevãrul, ori cu falsul. Originea tuturor adevãrurilor este Dumnezeu; iniþiatorul tuturor minciunilor este satana. O minciunã perfectã este o prezentare falsã a adevãrului, iar lumea religioasã este plinã de astfel de falsuri. Orice teorie sau practicã care nu corespunde cu Sfânta Scripturã nu poate fi niciodatã de origine divinã. Cuvântul lui Dumnezeu conþine mãrturia întreagã pe care a lãsat-o Domnul omenirii. Proorocii Vechiului Testament au vestit despre venirea lui Mesia, iar prin aceasta mântuirea lui Dumnezeu; apostolii au devenit astfel martorii proorociei împlinite în legãturã cu Rãscumpãrãtorul; prin predicarea Evangheliei este vestitã tuturor oamenilor oferta divinã a harului. Un adevãr confirmat de Dumnezeu poate fi crezut de oricine. ÃŽntre biserica primarã ºi lumea creºtinã de azi este o diferenþã imensã. Tot ce a existat în biserica primarã lipseºte în biserica nominalã de azi ºi tot ce existã în lumea creºtinã organizatã de azi nu a fost în biserica primarã. O comparaþie autenticã limpezeºte totul. Vestirea Evangheliei în biserica creºtinã primarã era conform Scripturii. Apostolii au fost cãlãuziþi de Domnul însuºi ºi stãteau sub cãlãuzirea Duhului Sfânt. Cine citeºte primele capitole din Faptele apostolilor primeºte cunoºtinþã despre viaþa bisericii primare. O plinãtate a Duhului ºi a binecuvântãrii lui Dumnezeu a fost descoperitã în mijlocul ei! Primii creºtini erau o inimã ºi un suflet, ei împãrþeau totul între ei, ei formau o mare familie a lui Dumnezeu. Biserica primarã nu era o organizaþie rigidã ci un organism viu. Domnul nostru a spus: “EU … voi zidi Biserica Mea, ºi porþile Locuinþei morþilor nu o vor birui:”(Matei 16:18). EL mai este ºi astãzi preocupat de aceasta. Aºa cum Dumnezeu s-a descoperit prin Isus Hristos, tot astfel s-a descoperit Hristos prin Biserica Sa. Aceeaºi vestire, aceeaºi slujbã a fost continuatã. Se întâmplau semne mari ºi minuni. Necredincioºii deveneau credincioºi, cei robiþi de duhuri deveneau liberi, iar bolnavii se însãnãtoºeau. Totul corespundea; pentru cei credincioºi era încã valabil Cuvântul lui Dumnezeu ca unitate de mãsurã. Ei îºi puneau nãdejdea în Domnul pe care L-au vãzut în slujba, suferinþa ºi jertfa Sa, ºi dupã învierea Sa. Respectul faþã de EI era în ei pentru cã ei trãiserã totul ºi se adunau în Numele Lui. ÃŽn biserica primarã erau apostoli, prooroci, pãstori, evangheliºti ºi învãþãtori ,,ªi Dumnezeu a rânduit în Bisericã, întâi apostoli; al doilea prooroci; al treilea, învãþãtori;…” (1Corinteni 12:28); ,,ªi El a dat pe unii apostoli; pe alþii. prooroci; pe alþii, evangheliºti; pe alþii, pãstori ºi învãþãtori,” (Efeseni 4:11). Aceste slujbe au fost aºezate de cãtre Dumnezeu în Biserica Sa. Ele erau necesare pentru zidirea duhovniceascã ºi se ajutau reciproc. Atunci nu ºtia nimeni despre papã, cardinali, episcopi, cãlugãri sau cãlugãriþe. Toate aceste lucruri privite astãzi de lumea creºtinã ca fiind ceva de la sine înþeles, nu existau în timpul acela. Conform voii lui Dumnezeu, Biserica Domnului era gânditã la început ca o lucrare divinã pe pãmânt. Nimeni nu are dreptul sã aducã în cadrul ei ceva nebiblic. Ea se compune de fapt din oameni cu slãbiciuni, din pãcãtoºi iertaþi care devin copii ai lui Dumnezeu, dar învãþãtura ºi practica lor trebuie sã corespundã de la început pânã la sfârºit cu Cuvântul lui Dumnezeu. Tot ce nu rezistã la examinare înaintea Cuvântului, precis nu va rezista nici în ziua de apoi în faþa judecãþii lui Dumnezeu. Pentru un om credincios Bibliei nu existã nici o posibilitate de a primi ºi accepta învãþãturi inventate ºi introduse. Mãrturia credinþei valabile nu stã scrisã într-un catehism, ci numai în Sfânta Scripturã. |
||||||||||||
_________________ Inteleptii sunt aceia,care din eroare in eroare ajung la Adevar!!!! |
rus daniel
Nou venit
|
te rog sa nu faci tu pe judecatorul acuzand bisericile din intreaga lume ca nu fac voia lui Dumnezeu, oare doar tu sti sa faci voia lui, oare intrebarile pe care ti le pui tu duc la zidire sau la destramare, nu uita ca multora li s-a parut ca biserica nu merge pe calea buna si s-au aflat grabnici invatatori sa schimbe legea si unde au ajuns? la peste 200de denominatiuni crestine, oare Duhul Sfant i-a luminat pe toti? ma indoiesc nu uita ca au fost multi traitori in credinta inaintea ta si si-au pus aceste intrebari, oare e cazul sa-ti pui intrebari azi? oare 200de ani Biserica a mers pe calea gresita? pana cand s-au gasit uni sau alti care din mandrie au faramitat-o, oare acestea il aveau pe Hristos in inimle lor? sa sti ca azi sunt multi calatori la iad cu scriptura in mana, invata mai intai sa ai duhul smereniei nu al judecatii si duhul dragostei, nu te face si tu responsabil de faramitarea bisericii in mii si mii de denominatiuni, facandu-te partas cu soldatii care au rupt camasea Mantuitorului ci pazeste-te sa te arati grabnic invatator ca s-ar putea sa nu fi in voia Domnului
|
||||||||||||
_________________ Doamne IIsuse Hristoase miluieste-ma pe mine pacatosul |
ady_maris
Avansat
|
Credinþa ºi încrederea în Dumnezeu ºi în Cuvântul Sãu trebuie restabilitã cu orice preþ. Dumnezeu este adevãrat, Cuvântul Sãu este fãrã îndoialã minunat. În toate religiile li se insuflã oamenilor fricã de Dumnezeu, dar în acelaºi timp ei îºi pun nãdejdea în aranjamentele religioase omeneºti. Sarcina noastrã este de a zdruncina încrederea oamenilor în toate religiile ºi de a restabili credinþa în Dumnezeu ºi în Cuvântul Sãu.
Cel Atotputernic are un plan cu omenirea. Din pãcate, oamenii au propriile lor planuri ºi în cadrul Împãrãþiei lui Dumnezeu ei ºi-au construit propriile lor împãrãþii religioase. Cele omeneºti ºi cele dumnezeieºti se aflã într-o contradicþie directã. Cel ce doreºte sã se încadreze în planul ºi hotãrârea veºnicã a lui Dumnezeu trebuie sã iasã din toate religiile înfiinþate în decursul vremurilor. Dumnezeul cel Atotputernic este în acelaºi timp Atotºtiutor ºi a stabilit un plan pentru omenire încã înainte de întemeierea lumii. Întreruperea temporarã care a intervenit prin refuzul omenesc, a neascultãrii ºi a încãlcãrii Cuvântului, nu va anula planul Sãu veºnic. Pentru cã Domnul a ºtiut totul dinainte, El a putut astfel planifica totul în conceptul Sãu. Cuvântul lui Dumnezeu este la fel de adevãrat ºi infailibil ca ºi El însuºi. Calea lui Dumnezeu cu omenirea este descrisã cu claritate în Cuvântul Sãu. Din pãcate, aceastã cale a fost întunecatã cu tradiþii ºi dogme religioase preluate, devenind nefolosibilã. Chiar dacã dogmele sunt vechi de sute sau mii de ani, ele rãmân ceea ce sunt: învãþãturi introduse de oameni ºi nimic altceva. Ele nu pot deveni dintr-o datã adevãrate doar pentru cã au fost emise de o anumitã instituþie religioasã. Cele omeneºti nu vor deveni niciodatã divine ºi lucrurile divine nu vor deveni niciodatã omeneºti. Apocalipsa, 22 18 Mãrturisesc oricui aude cuvintele prorociei din cartea aceasta cã, dacã va adãuga cineva ceva la ele, Dumnezeu îi va adãuga urgiile scrise în cartea aceasta. 19 ªi dacã scoate cineva ceva din cuvintele cãrþii acestei proorocii, îi va scoate Dumnezeu partea lui de la pomul vieþii ºi din cetatea sfântã, scrise în cartea aceasta." 20 Cel ce adevereºte aceste lucruri, zice: "Da, Eu vin curând." Amin! Vino, Doamne Isuse! 21 Harul Domnului Isus Hristos sa fie cu voi cu toþi! Amin. |
||||||||||||
_________________ Inteleptii sunt aceia,care din eroare in eroare ajung la Adevar!!!! |
Care este Biserica adevarata a lui Isus Hristos ??? |
|
||
Powered by phpBB 2.0.17 © 2001-2004 phpBB Group
Offered by Angelteam. | Best resolution: 1024x768
Responsabilitatea pentru continutul acestui forum apartine autorilor, nu echipei Angelteam.
Offered by Angelteam. | Best resolution: 1024x768
Responsabilitatea pentru continutul acestui forum apartine autorilor, nu echipei Angelteam.