bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Pagina de start a forumului Angelteam
Angelteam
Putem sluji fãrã iubire, dar nu putem iubi fãrã slujire
Raspunde la subiect
Ce inseamna "Nazarinean",sau ales pentru o lucrare
ady_maris
Avansat
Avansat

Data inscrierii: 31/Mai/2006
Mesaje: 200
Raspunde cu citat (quote)
Vedem generatia noastrã chemând la un nivel de educaþie ºi mai înalt. Asta nu e rãu. Dar aceastã educaþie nu vã folosi.Voi locuiþi în acest oraº unde sunt ºcoli mari. ªi vedem naþiunea mântuieºte.
Un om de ºtiinþã vã poate spune tot ceea ce conþine un bob de grâu, dar nu poate explica viaþa care este acolo. Voi puteþi fi pregãtiþi din punct de vedere matematic sau puteþi învãþa istorie ºi multe altele, dar acestea nu vã aduc Lumina. Gradul vostru de culturalizare nu vã va da Lumina. Dumnezeu are numai o cale pentru a vã da Lumina ºi aceasta are loc atunci când voi sunteþi pregãtiþi sã vã separaþi de toate lucrurile ºi grijile lumii ºi sã þineþi tare de Cuvântul fãgãduit al lui Dumnezeu.

Pavel a fost un om dedicat; el s-a despãrþit de biserica lui ortodoxã ca sã stea de partea Cuvântului Dumnezeului celui viu. Aaron a fost ºi el un nazireu, un om dedicat Domnului, despãrþit din mijlocul fraþilor ca sã fie mare preot. Este o despãrþire totalã. Noi nu trebuie sã ne întoarcem în lume ºi sã avem ceva de a face cu ea, ci sã fim credincioºi lui Dumnezeu. Isus vine ca sã ia o Mireasã, o femeie, o bisericã despãrþitã de lucrurile ºi de grijile lumii. Ea este despãrþitã de moda acestui veac modern, ºi de grijile ºi tradiþiile bisericilor. Este dedicatã doar lui Dumnezeu, ºi Dumnezeu este Cuvântul. ªi aºa cum soþul ºi soþia sunt una, la fel ºi Mireasa ºi Cuvântul devin una, cãci Cuvântul trãieºte prin Mireasã. Aceasta este scrisoarea ei de recomandare. În acest fel este identificatã Mireasa.

Dac-aº fi scos un titlu de doctor în teologie sau dacã v-aº arãta scrisoarea de recomandare de la vreo organizaþie sau vreo ºcoalã, acea ºcoalã ar fi recunoscut recomandarea. Dar singura recomandare pe care o are un credincios este Cuvântul lui Dumnezeu care trãieºte în el, arãtând faptul cã Isus Hristos trãieºte în acea persoanã. Aceasta este o persoanã dedicatã, separatã pentru Cuvânt. Biblia spune cã: “Cuvântul lui Dumnezeu este mai tãietor decât orice sabie cu douã tãiºuri, pãtrunde pânã acolo cã desparte sufletul ºi duhul, încheieturile ºi mãduva, judecã simþirile ºi gândurile inimii.” De aceea a ºtiut Isus ce gândeau oamenii. El a fost Cuvântul.
Vedeþi, primul Adam care a fost creat de Dumnezeu, s-a despãrþit de Cuvânt ºi a ascultat de nevasta lui. El ar fi putut sã rãmânã cu Cuvântul, dacã ar fi vrut. Dar el s-a despãrþit de Cuvânt ºi a ascultat de soþia lui. Este exact ceea ce face astãzi credinciosul firesc: se desparte de adevãratul Cuvânt viu ºi þine de biserica lui. Satan a pus Cuvântul sub semnul întrebãrii: oare pedepseºte sau nu pedepseºte Dumnezeu? Eva a crezut. Iar biserica din timpul acesta pune Cuvântul sub semnul întrebãrii: „Este El acelaºi? Mai trãieºte El în biserica Lui ºi mai face oare semnele pe care le-a fãcut când a fost pe pãmânt?” Iar El a promis foarte clar în Ioan 14:12 „Cine crede în Mine, va face ºi el lucrãrile pe care le fac Eu. Ba va face chiar unele mai mari decât acestea, pentru cã Eu mã duc la Tatãl Meu. Aceste semne îi vor urma pe cei ce vor crede.” ÃŽi vor urma! Oamenii din timpul acesta întreabã: „Oare El chiar a vrut sã spunã asta?” Iar atunci când voi acceptaþi astfel de lucruri pe care le spune biserica, vã puneþi de partea lui Adam, ºi vã alãturaþi femeii, bisericii acestei lumi, despãrþindu-vã de binecuvântãrile pe care le-a promis Dumnezeu fiecãrui credincios care se va despãrþi de lume ca sã stea cu Cuvântul. Acesta este adevãrul.

Noi avem privilegiul sã trãim în acele zile în care se împlineºte Cuvântul lui Dumnezeu rânduit pentru acest timp. Dumnezeu a rânduit o parte din Cuvânt pentru fiecare epocã ºi oamenii s-au întrebat mereu cum are sã se întâmple. Învãþãtorii îºi au pãrerile lor. Dar în fiecare timp Dumnezeu a trimis întotdeauna un proroc. Cuvântul Domnului vine la proroc ºi confirmã Cuvântul în timpul acela. Iar prorocii au fost întotdeauna niºte nazirei, oameni puºi deoparte pentru Domnul, despãrþiþi de orice alte lucruri ca sã asculte Cuvântul lui Dumnezeu.

Nu vã amintiþi ce-au spus Petru ºi Ioan atunci când au fost întrebaþi despre experienþa lor de la Rusalii? „Se cuvine sã ascultãm de oameni sau sã ascultãm de Dumnezeu?”
La început, cel dintâi Adam s-a despãrþit de Cuvânt ca sã fie cu soþia lui, care se întreba dacã Dumnezeu îºi va þine sau nu Cuvântul Sãu. Ce asemãnare perfectã cu credinciosul cãldicel de astãzi, care se þine de ceea ce spune tradiþia lui, în loc sã þinã ceea ce spune Cuvântul! Vedeþi? O asemãnare perfectã. Adam s-a despãrþit de Cuvânt ca sã stea cu soþia lui. Credinciosul firesc de azi se desparte de Cuvânt în favoarea bisericii. Dar când al doilea Adam a fost creat în pântecele unei femei ºi a venit în lume, El a fost un Nazireu pentru Cuvântul lui Dumnezeu. El a fost despãrþit de lume pentru Cuvânt. Evrei 7: 26 ne spune cã acest Isus a fost sfânt ºi despãrþit de pãcãtoºi.

Pãcatul este necredinþã. ÃŽn El nu s-a gãsit necredinþã. Când a fost pe pãmânt El a spus: „Cine Mã poate acuza de pãcat?” Pãcatul este necredinþa. „Dacã n-am fãcut ceea ce a fost profeþit pentru timpul acesta, dacã n-am fãcut ceea ce se aºtepta de la Mesia, atunci sã nu mã credeþi. Cercetaþi Scripturile, cãci voi credeþi cã în ele aveþi viaþa veºnicã, iar ele mãrturisesc despre Mine.” – ele spun cine este EL. Cãci din Eden fusese profeþit cã va veni un Mântuitor. Profetul a spus cã El va fi nãscut din fecioarã ºi va fi numit Emanuel. El a fost ºi Sfetnic, Prinþ al pãcii, Dumnezeu tare. El era Dumnezeu ºi Prinþ al pãcii, Dumnezeu tare ºi Tatã veºnic. Vorbind duhovniceºte, nu existã alt Tatã în afarã de El. El este singurul Tatã, Tatãl nostru al tuturor. El este Tatãl celor ce cred Cuvântul Lui. El era despãrþit total de bisericã ºi de tradiþiile acesteia, de mama Lui, de lume ºi a fãcut doar ceea ce plãcea Tatãlui.

El a fost diferit de Adam. Indiferent de ceea ce L-au întrebat alþii, mai întâi a fost Cuvântul. ªi El a dovedit cã Cuvântul era corect.

Când Satan L-a încercat ºi a spus: “Este scris”, El a spus: “De asemenea este scris.” El s-a opus Satanei cu Cuvântul, pentru cã El era Cuvântul. ÃŽn Ioan 1:1 este scris: “La început era Cuvântul ºi Cuvântul era cu Dumnezeu ºi Cuvântul era Dumnezeu. ªi Cuvântul S-a fãcut trup ºi a locuit printre noi.” El este acelaºi ieri, azi ºi în veci.
ÃŽntotdeauna este o legãturã cu Cuvântul lui Dumnezeu vorbit, cu fãgãduinþa lui Dumnezeu pentru timpul acela. Iar când vine acest Cuvânt, este atât de neobiºnuit, încât oamenii de-abia pot sã înþeleagã; ºi asta din cauzã cã suntem atât de închiºi în pãrerile noastre, încât ne este greu sã pricepem care este Adevãrul. Cred cã aºa s-a întâmplat cu Iosif când Maria era însãrcinatã. Ea urma sã devinã mamã. Iosif o iubea ºi dorea sã creadã. El era neprihãnit, un om bun ºi dorea sã creadã ceea ce-i povestise Maria, dar mai era o întrebare acolo. „Ea este o femeie cumsecade.” Sigur cã Maria i-a spus despre vizita lui Gavril. Iar el venea din seminþia lui David. Pãrea ca ºi cum ea ar fi încercat sã-l foloseascã drept scuzã pentru ruºinea ei. Pentru cã dacã ea era logoditã cu el, ºi era gãsitã în starea aceasta (gravidã), era ca ºi cum ar fi fost un adulter, ºi ea ar fi trebuit omorâtã cu pietre. ªi se pãrea cã Maria se folosea de Iosif.

Iar Biblia spune cã el era un om neprihãnit. Dar acest fapt era aºa de neobiºnuit, cã nu-l putea cuprinde. Poate el a privit-o în faþã ºi a ascultat cum ea i-a clarificat cum ºi ce s-a întâmplat. Poate cã el a mers acasã, sau la tâmplãria lui, punându-ºi întrebãri legate de cazul acesta atât de neobiºnuit. Dacã ar fi cercetat Scriptura care spune cã o fecioarã va rãmânea însãrcinatã… Pentru el era atât de neobiºnuit pentru simplul fapt cã nu se potrivea cu felul lui de a gândi, dar ceea ce spunea ea era perfect scriptural.

La fel este ºi azi, fraþilor. Puterea învierii lui Isus Hristos ºi Cuvântul Sãu fãgãduit pentru acest ceas sunt niºte lucruri atât de neobiºnuite, încât oamenii cumsecade se poticnesc. Sunt lucruri atât de neobiºnuite. Morþii au fost înviaþi, orbii vãd, surzii aud, Duhul Sfânt descoperã gândurile, profeþeºte lucruri care se vor petrece, ºi asta fãrã a da greº o singurã datã. O, ei nu pot pricepe. Este atât de neobiºnuit încât ei spun cã este telepatie sau este un duh rãu.
Dar când cineva este nãscut ca sã fie un credincios, el devine un nazireu ºi se desparte cu desãvârºire de tot ceea ce este contrar Cuvântului. Isus a spus cã a venit sã despartã pe bãrbat de soþie…Iar cine nu-ºi ia crucea ºi nu-L urmeazã, nu este vrednic sã-I aparþinã. Este o despãrþire totalã: o despãrþire de bisericã, de comunitate, de o credinþã, sau de familie, de orice te-ar putea împiedica sã crezi întregul Cuvânt al lui Dumnezeu. Dacã sufletul tãu nu subliniazã fiecare fãgãduinþã cu un „amin!”, undeva este ceva greºit. Tu ai nevoie de o despãrþire.

Vedeþi, Isus a fost Cuvântul devenit trup, despãrþit complet de pãcãtoºi ºi necredincioºi. El a spus: “Eu nu fac nimic, decât ceea ce-L vãd pe Tatãl fãcând.” Ei îi puneau întrebãri. El a spus: “Adevãrat, adevãrat vã spun, cã Fiul nu poate face nimic de la Sine, ci numai ceea ce vede pe Tatãl fãcând.” Tot ceea ce a spus El, a fost desãvârºit. Iar Adevãrul Sãu desãvârºit a despãrþit mereu Adevãrul de eroare. Maria a spus în faþa acelor preoþi cãrora le spusese cã El era un Fiu dintr-o fecioarã: “Tatãl Tãu ºi cu mine te-am cãutat”. Dar atunci ea era îngrijoratã… Cum s-a putut ca un bãiat de 12 ani (ºi nu se ºtie despre El sã fi mers la ºcoalã) sã fie atât de inteligent încât sã intre într-o disputã cu acei preoþi, înþelepþi, cu ºcoalã? Dar EL a trebuit sã o corecteze. Iar când ea l-a numit pe Iosif tatãl lui, El era Cuvântul ºi Cuvântul a corectat eroarea: „Nu ºtiaþi cã Eu trebuie sã fiu în lucrurile Tatãlui Meu?” Acolo n-a fost doar un bãiat de 12 ani. Era Cuvântul lui Dumnezeu vorbind prin gura Lui de copilaº, corectând greºeala: despãrþind aºa cum a fãcut la început, întunericul de luminã, minciuna de adevãr, moartea de viaþã.

Este o despãrþire! Cuvântul cere întotdeauna despãrþire totalã de toate! Isus a spus „Fiecare cuvânt omenesc sã fie gãsit mincinos, numai Cuvântul lui Dumnezeu sã rãmânã adevãrat.” ÃŽn toate epocile a fost la fel. Este o despãrþire. Dumnezeu desparte poporul sãu de necredinþã. La fel ºi azi. Fiecare dintre proroci a fost despãrþit de necredinþã. Aceasta deoarece Cuvântul Domnului a venit la ei.

Eu cred cã am vorbit despre ceea ce înseamnã cuvântul “vãzãtor” în vechiul testament. Un om care spunea evenimentele viitoare ce se vor petrece. Iar dacã acele lucruri se petreceau exact cum a spus el, atunci Dumnezeu a spus: „Ascultaþi-l, temeþi-vã de el, cãci Eu sunt cu el.” Atunci el are interpretarea divinã a Cuvântului scris, cãci acel lucru fusese legitimarea lui ca proroc al lui Dumnezeu ºi a faptului cã Cuvântul a venit la el.

Despãrþire. L-a despãrþit pe Isaia de biserica lumeascã. L-a despãrþit pe Moise de biserica lumeascã. De-a lungul timpului toþi prorocii au fost despãrþiþi de biserica lumeascã. Isus a fost despãrþit de fraþii Sãi. Apostolii au fost despãrþiþi de biserica din timpul acela, de farisei, saduchei, oameni însemnaþi, sfinþi, smeriþi, bãrbaþi care aveau “roada Duhului” mai mult decât Isus. Dar care a fost legitimarea Lui? Cuvântul era cu El, Cuvântul fãgãduit pentru timpul acela trãia prin El. El a spus: „Cine Mã poate acuza de pãcat? Cine dintre voi poate spune cã ceea ce am pretins Eu nu s-a întâmplat?” El a arãtat cã era un nazireu pus deoparte pentru Domnul. El era însuºi Domnul în trup.

La fel Avraam, a fost despãrþit de lume. Dumnezeu l-a chemat când el avea 75 de ani. „Desparte-te de neamurile tale ºi de toatã necredinþa, ºi vino într-o lume în care n-ai mai fost înainte, ºi în mijlocul unui popor pe care nu l-ai cunoscut. Ieºi afarã ºi desparte-te de oricine este contrar celor ce crezi tu, ca sã fii un nazireu pentru Domnul.” Pentru cã el purta fãgãduinþa primirii unui fiu. El a trebuit sã se despartã de tatãl sãu, de mama sa, de neamurile sale. ªi ce l-a despãrþit? Nu faptul cã era un om bun, ci pentru cã a crezut cã Dumnezeu era în stare sã-ªi împlineascã fãgãduinþa pe care i-a dat-o. Douãzeci ºi cinci de ani mai târziu copilul nu venise. Sara avea 90 de ani ºi el 100. ªi ÃŽngerul Domnului i-a fãcut o vizitã. Isus s-a referit la evenimentul acela ºi a spus cã se va repeta în zilele din urmã. Dumnezeu ºedea înaintea lui în formã umanã ºi vorbea. Iar Sara a râs în cort, în spatele Lui. Ea a spus: „Eu, aºa bãtrânã sã mai am plãcere cu domnul meu care este ºi el bãtrân?” Iar acest Bãrbat, care era Dumnezeu în trup, a spus: „De ce a râs Sara în cort?” Ea a încercat sã nege. Dar El a spus: „Ba da, ai râs.”

Observaþi cã Isus a spus cã acele lucruri se vor repeta. „Cum a fost în zilele Sodomei, la fel va fi în zilele venirii Fiului Omului.” Duhul lui Dumnezeu va veni din nou peste trupul omenesc, muritor. Bãrbatul acela a mâncat carne de viþel, a bãut lapte de vacã ºi a mâncat pâine, fiind în trup omenesc. Iar Avraam a spus cã a fost Elohim, Dumnezeu descoperit în trup. Isus a promis cã înainte de venirea Sa, Dumnezeu va fi din nou descoperit în trup. Acela este Duhul Sfânt (existã numai un Dumnezeu) descoperindu-Se, despãrþind din nou pe Lot de Avraam.
Lot dorea lumea. Dumnezeu a destrãmat lumea lui ºi i-a despãrþit pe Avraam ºi pe Lot. Lot, care era modelul unui credincios care nu credea cã aceste lucruri sunt adevãrate, s-a dus în Sodoma. N-a avut destul curaj sã stea afarã ºi sã spunã lucrurilor pe nume.

ªi toþi aceºti credincioºi au fost ca un mãrunþiº în mâinile lui Dumnezeu. Ca atunci când scoþi mãrunþiºul din buzunar. Tot felul de monede. Aºa este lumea în mâna lui Dumnezeu. Sunt oameni care au o valoare micã ºi Dumnezeu nu-i poate folosi decât la valoarea pe care o au. Nu-i respingeþi. Dacã ei nu pot crede Adevãrul, nu-i respingeþi, nu-i scoateþi afarã ºi sã spuneþi cã ei nu sunt înãuntru, pentru cã uneori Dumnezeu foloseºte mãrunþiºul. Lot era un cent, Avraam era un dolar de argint, aºa cã era nevoie de o sutã de oameni ca Lot ca sã facã un Avraam. O sutã de credincioºi fireºti nu vor sta în prezenþa unui creºtin adevãrat care s-a despãrþit de lucrurile lumii, trãieºte în Isus Hristos ºi Cuvântul lui Dumnezeu poate curge prin el. Unii au valoare micã. Vedeþi oameni care spun cã nu cred în vindecare – ºtiþi cã sunt uºurei, lãsaþi-i în pace. Asta e valoarea lor. Nu-i opriþi. Lãsaþi-i doar în pace. Doar atât de departe pot merge ei.
Ioan6;
43. Isus le-a rãspuns: „Nu cârtiþi între voi.
44. Nimeni nu poate veni la Mine, dacã nu-l atrage Tatãl, care M-a trimis; ºi Eu îl voi învia în ziua de apoi.
45. În prooroci este scris: ,Toþi vor fi învãþaþi de Dumnezeu. Aºa cã oricine a ascultat pe Tatãl, ºi a primit învãþãtura Lui, vine la Mine.
46. Nu cã cineva a vãzut pe Tatãl, afarã de Acela care vine de la Dumnezeu; da, Acela a vãzut pe Tatãl.
47. Adevãrat, adevãrat, vã spun, cã cine crede în Mine, are viaþa veºnicã.
48. Eu sunt Pâinea vieþii.

1Ioan3;
4. Oricine face pãcat, face ºi fãrãdelege; ºi pãcatul este fãrãdelege.
5. ªi ºtiþi cã El S-a arãtat ca sã ia pãcatele; ºi în El nu este pãcat.
6. Oricine rãmâne în El, nu pãcãtuieºte; oricine pãcãtuieºte, nu L-a vãzut, nici nu L-a cunoscut.
7. Copilaºilor, nimeni sã nu vã înºele! Cine trãieºte în neprihãnire, este neprihãnit, cum El însuºi este neprihãnit.
8. Cine pãcãtuieºte, este de la diavolul, cãci diavolul pãcãtuieºte de la început. Fiul lui Dumnezeu S-a arãtat ca sã nimiceascã lucrãrile diavolului.
9. Oricine este nãscut din Dumnezeu, nu pãcãtuieºte, pentru cã sãmânþa Lui rãmâne în el; ºi nu poate pãcãtui, fiindcã este nãscut din Dumnezeu.
10. Prin aceasta se cunosc copiii lui Dumnezeu ºi copiii diavolului. Oricine nu trãieºte în neprihãnire, nu este de la Dumnezeu; nici cine nu iubeºte pe fratele sãu.
11. Cãci vestirea, pe care aþi auzit-o de la început, este aceasta: sã ne iubim unii pe alþii;
12. nu cum a fost Cain, care era de la cel rãu, ºi a ucis pe fratele sãu. ªi pentru ce l-a ucis? Pentru cã faptele lui erau rele, iar ale fratelui sãu erau neprihãnite.

_________________
Inteleptii sunt aceia,care din eroare in eroare ajung la Adevar!!!!
Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privatCodul MSN Messenger
Ce inseamna "Nazarinean",sau ales pentru o lucrare
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum
Ora este GMT + 2 ore  
Pagina 1 din 1  

  
  
 Raspunde la subiect